Η LADA SPORT ROSNEFT έλαβε μέρος στις επίσημες δοκιμές στο διάσημο Nürburgring Nordschliefe (28 Απριλίου), όπου έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί ο Γύρος της Γερμανίας τον επόμενο μήνα (16 Μαΐου) και οι οδηγοί του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού της FIA (WTCC) άδραξαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν την πίστα.
Το Nordschleife, το οποίο επίσης έχει χαρακτηριστεί ως η «Πράσινη Κόλαση», θεωρείται μία από τις πιο επικίνδυνες και πιο δύσκολες πίστες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Με τις εναλλαγές στο υψόμετρο, τις δύσκολες στροφές και την ολισθηρή επιφάνεια, το Nordschleife είναι μια πρόκληση για τους οδηγούς του WTCC οι οποίοι θα διανύσουν τη μήκους 25 χιλιομέτρων διαδρομή τρεις φορές κατά τη διάρκεια καθενός από τους δύο αγώνες του Σαββατοκύριακου.
Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2012 Rob Huff σημείωσε τον ένατο ταχύτερο χρόνο (8m49.432s) στη γενική κατάταξη πίσω από το τιμόνι της LADA Vesta TC1.
Rob Huff: "Το Nurburgring Nordschleife είναι το δυσκολότερο σιρκουί στον κόσμο. Είναι επίσης μακράν το μεγαλύτερο. Σε αντίθεση με τα σιρκουί τύπου F1 που συνήθως τρέχουμε, το Nordschleife είναι μια δύσκολη διαδρομή με κυματισμούς, οπότε οι ρυθμίσεις θα είναι διαφορετικές και η εύρεση της σωστής ισορροπία θα είναι κρίσιμη. Ευτυχώς, έχοντας αγωνιστεί στην πίστα τέσσερις φορές στο παρελθόν, έχω πολλή προηγούμενη εμπειρία και γνώση να επικαλεστώ. Σκοπεύω επίσης να λάβω μέρος και στον 24ωρο αγώνα του Nurburgring μετά τον αγώνα του WTCC, οπότε θα είναι ένα πολυάσχολο Σαββατοκύριακο για μένα."
James Thompson: "Όταν συμμετέχεις σε έναν αγώνα αντοχής στο Nordschleife δεν οδηγείς απαραίτητα συνεχώς στο όριο, κάτι που εμείς θα κάνουμε. Δεν φαίνεται να υπάρχουν πολλά σημεία για προσπεράσεις, έτσι τα προκριματικά θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο το Σαββατοκύριακο, ως εκ τούτου, πρέπει πρώτα να στοχεύσεις εκεί και στη συνέχεια να ανησυχήσεις για τον ίδιο τον αγώνα. Οι δοκιμές αυτές ήταν σημαντικές από άποψη γνωριμίας με την πίστα, επειδή ποτέ δεν έχω αγωνιστεί εδώ πριν, αλλά βεβαίως, χρειάζονται πολύ περισσότεροι γύροι για να συνηθίσεις και να αισθάνεσαι άνετα."
Mikhail Kozlovskiy: "Πριν από τις επίσημες δοκιμές είχαμε την ευκαιρία να μάθουμε τη διαδρομή στον εξομοιωτή του συνεργάτη μας Hexathron. Επίσης, την περασμένη εβδομάδα κάναμε κάποιους γύρους με κοινά αυτοκίνητα μόνο και μόνο για να πάρουμε μια πρώτη γεύση της πίστας. Όλα αυτά βοήθησαν πολύ, και τώρα νιώθω πιο σίγουρος. Σε αυτό το σιρκουί μπορείς να νιώσεις το υψόμετρο, υπάρχουν πολλές «τυφλές» στροφές, και όσο περισσότερους γύρους κάνεις, τόσο πιο άνετα νιώθεις. Σε γενικές γραμμές, αυτή η δοκιμή πριν τον αγώνα ήταν πολύ χρήσιμη και ανυπομονώ να οδηγήσω τη Vesta TC1 στον Αγώνα της Γερμανίας."
Το Nordschleife, το οποίο επίσης έχει χαρακτηριστεί ως η «Πράσινη Κόλαση», θεωρείται μία από τις πιο επικίνδυνες και πιο δύσκολες πίστες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Με τις εναλλαγές στο υψόμετρο, τις δύσκολες στροφές και την ολισθηρή επιφάνεια, το Nordschleife είναι μια πρόκληση για τους οδηγούς του WTCC οι οποίοι θα διανύσουν τη μήκους 25 χιλιομέτρων διαδρομή τρεις φορές κατά τη διάρκεια καθενός από τους δύο αγώνες του Σαββατοκύριακου.
Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2012 Rob Huff σημείωσε τον ένατο ταχύτερο χρόνο (8m49.432s) στη γενική κατάταξη πίσω από το τιμόνι της LADA Vesta TC1.
Rob Huff: "Το Nurburgring Nordschleife είναι το δυσκολότερο σιρκουί στον κόσμο. Είναι επίσης μακράν το μεγαλύτερο. Σε αντίθεση με τα σιρκουί τύπου F1 που συνήθως τρέχουμε, το Nordschleife είναι μια δύσκολη διαδρομή με κυματισμούς, οπότε οι ρυθμίσεις θα είναι διαφορετικές και η εύρεση της σωστής ισορροπία θα είναι κρίσιμη. Ευτυχώς, έχοντας αγωνιστεί στην πίστα τέσσερις φορές στο παρελθόν, έχω πολλή προηγούμενη εμπειρία και γνώση να επικαλεστώ. Σκοπεύω επίσης να λάβω μέρος και στον 24ωρο αγώνα του Nurburgring μετά τον αγώνα του WTCC, οπότε θα είναι ένα πολυάσχολο Σαββατοκύριακο για μένα."
James Thompson: "Όταν συμμετέχεις σε έναν αγώνα αντοχής στο Nordschleife δεν οδηγείς απαραίτητα συνεχώς στο όριο, κάτι που εμείς θα κάνουμε. Δεν φαίνεται να υπάρχουν πολλά σημεία για προσπεράσεις, έτσι τα προκριματικά θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο το Σαββατοκύριακο, ως εκ τούτου, πρέπει πρώτα να στοχεύσεις εκεί και στη συνέχεια να ανησυχήσεις για τον ίδιο τον αγώνα. Οι δοκιμές αυτές ήταν σημαντικές από άποψη γνωριμίας με την πίστα, επειδή ποτέ δεν έχω αγωνιστεί εδώ πριν, αλλά βεβαίως, χρειάζονται πολύ περισσότεροι γύροι για να συνηθίσεις και να αισθάνεσαι άνετα."
Mikhail Kozlovskiy: "Πριν από τις επίσημες δοκιμές είχαμε την ευκαιρία να μάθουμε τη διαδρομή στον εξομοιωτή του συνεργάτη μας Hexathron. Επίσης, την περασμένη εβδομάδα κάναμε κάποιους γύρους με κοινά αυτοκίνητα μόνο και μόνο για να πάρουμε μια πρώτη γεύση της πίστας. Όλα αυτά βοήθησαν πολύ, και τώρα νιώθω πιο σίγουρος. Σε αυτό το σιρκουί μπορείς να νιώσεις το υψόμετρο, υπάρχουν πολλές «τυφλές» στροφές, και όσο περισσότερους γύρους κάνεις, τόσο πιο άνετα νιώθεις. Σε γενικές γραμμές, αυτή η δοκιμή πριν τον αγώνα ήταν πολύ χρήσιμη και ανυπομονώ να οδηγήσω τη Vesta TC1 στον Αγώνα της Γερμανίας."