Στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού μπορεί να είσαι διατεθειμένος για όσο το δυνατό καλύτερα αποτελέσματα, ωστόσο κανένα επίπεδο προετοιμασίας δεν μπορεί να προβλέψει τα αποτελέσματα των μαχών με τα άλλα αυτοκίνητα στην πίστα. Αυτό αποδείχθηκε και με το ντεμπούτο των Vesta της LADA SPORT ROSNEFT στους Γύρους 1 και 2 του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού της FIA.
Εκκινώντας από τη 10η και 11η θέση στο πρώτο σκέλος και με υπερβολική ζέστη στο Termas de Río Hondo Autodromo, 1200 χιλιόμετρα βορειοδυτικά του Μπουένος Άιρες στην Αργεντινή, οι Thompson και Huff, το έμπειρο δίδυμο της LADA SPORT ROSNEFT είχαν καθαρές εκκινήσεις και ο Huff σύντομα έδειχνε τον ρυθμό της Vesta κερδίζοντας 4 θέσεις από τους πρώτους γύρους, ενώ ο Thompson λίγο πίσω ύστερα από ένα λιγότερο επιθετικό ξεκίνημα βρέθηκε να μάχεται με μια σειρά από άλλα αυτοκίνητα.
Για τον Thompson η μάχη ήταν περισσότερο έντονη και αφού έκανε μια ωραία κίνηση από την εσωτερική δύο αυτοκινήτων, χτυπήθηκε από το Chevrolet του Γάλλου Filippi. Με τη σύγκρουση έσπασε η πίσω ανάρτηση του Ρωσικού αυτοκινήτου και ο Thompson αναγκάστηκε να επιστρέψει πίσω στα πιτ.
Εντωμεταξύ ο Huff κυνήγησε και πέρασε το Citroen του Mehdi Benanni. Ωστόσο στον επόμενο γύρο, μια σύγκρουση μεταξύ τους με ένα σχεδόν πανομοιότυπο τρόπο με την περίπτωση του Thompson, είχε ως συνέπεια ο Huff να επιστρέψει και αυτός στα πιτ με σπασμένη πίσω ανάρτηση.
Στον περιορισμένο χρόνο επισκευών η Ρωσική ομάδα εργάστηκε σκληρά για να ετοιμάσει τα δύο αυτοκίνητα και να επιτραπεί στον Thompson να εκκινήσει από την pole position του δεύτερου σκέλους. Ο Huff ωστόσο επέλεξε να εκμεταλλευτεί τον πρόσθετο διαθέσιμο χρόνο και να ξεκινήσει τον αγώνα από τα πιτ.
Το πράσινο φως για το δεύτερο σκέλος δόθηκε, ωστόσο η Vesta δεν ήταν σε θέση να επωφεληθεί από την ευκαιρία της pole και ο Thompson δεν μπόρεσε να κάνει την εκκίνηση που θα ήθελε εξαιτίας της βλάβης από το πρώτο σκέλος. Ο Huff επίσης συνειδητοποίησε ότι οι επισκευή δεν ήταν επαρκής, έτσι για άλλη μια φορά και οι δύο Vesta επέστρεψαν στα πιτ περιμένοντας μέχρι τον επόμενο Γύρο του Πρωταθλήματος WTCC της FIA στο Μαρακές, στο Μαρόκο σε ένα μήνα.
James Thompson:"Υπάρχουν πολλά για να είμαστε ενθουσιασμένοι, και το Σαββατοκύριακο η ομάδα LADA SPORT ROSNEFT έδειξε κάποια δείγματα για το τι μπορεί να επιτευχθεί. Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές όμως ότι θα χρειαστεί χρόνος για να γίνουν όλα και όταν συμβεί αυτό, θα είμαστε μια υπολογίσιμη δύναμη."
Rob Huff: "Η ομάδα LADA SPORT ROSNEFT ήταν κορυφαία αυτό το Σαββατοκύριακο, δυστυχώς όμως, τα πρότυπα οδήγησης ορισμένων από τους συναδέλφους μας δεν ήταν και τόσο εντυπωσιακά! Λυπάμαι για τα παιδιά (ομάδα LADA SPORT ROSNEFT), καθώς έχουν κάνει μια πραγματικά καταπληκτική δουλειά με το αυτοκίνητο, αλλά είμαι 100% σίγουρος ότι θα επωφεληθούμε από το σπουδαίο έργο τους στους επόμενους αγώνες."
Victor Shapovalov: "Ήρθαμε εδώ χωρίς να έχουμε το πλεονέκτημα των αγωνιστικών πληροφοριών για τα καινούρια αυτοκίνητα και πάντα αντιμετωπίζαμε τη συνάντηση ως μια συνέχεια των δοκιμών. Έχουμε τώρα μια καλύτερη ιδέα για το πού βρισκόμαστε έναντι των αντιπάλων μας και τα νέα είναι καλά – η Vesta έχει την ταχύτητα για να είναι ανταγωνιστική, τώρα πρέπει να δουλέψουμε τις μικρορυθμίσεις και την αξιοπιστία ενόψει Μαρακές."
Οι Γύροι 3 και 4 του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού της FIA θα λάβουν χώρα στους δρόμους του Μαρακές, στο Μαρόκο στις 17-19 Απριλίου 2015.
Εκκινώντας από τη 10η και 11η θέση στο πρώτο σκέλος και με υπερβολική ζέστη στο Termas de Río Hondo Autodromo, 1200 χιλιόμετρα βορειοδυτικά του Μπουένος Άιρες στην Αργεντινή, οι Thompson και Huff, το έμπειρο δίδυμο της LADA SPORT ROSNEFT είχαν καθαρές εκκινήσεις και ο Huff σύντομα έδειχνε τον ρυθμό της Vesta κερδίζοντας 4 θέσεις από τους πρώτους γύρους, ενώ ο Thompson λίγο πίσω ύστερα από ένα λιγότερο επιθετικό ξεκίνημα βρέθηκε να μάχεται με μια σειρά από άλλα αυτοκίνητα.
Για τον Thompson η μάχη ήταν περισσότερο έντονη και αφού έκανε μια ωραία κίνηση από την εσωτερική δύο αυτοκινήτων, χτυπήθηκε από το Chevrolet του Γάλλου Filippi. Με τη σύγκρουση έσπασε η πίσω ανάρτηση του Ρωσικού αυτοκινήτου και ο Thompson αναγκάστηκε να επιστρέψει πίσω στα πιτ.
Εντωμεταξύ ο Huff κυνήγησε και πέρασε το Citroen του Mehdi Benanni. Ωστόσο στον επόμενο γύρο, μια σύγκρουση μεταξύ τους με ένα σχεδόν πανομοιότυπο τρόπο με την περίπτωση του Thompson, είχε ως συνέπεια ο Huff να επιστρέψει και αυτός στα πιτ με σπασμένη πίσω ανάρτηση.
Στον περιορισμένο χρόνο επισκευών η Ρωσική ομάδα εργάστηκε σκληρά για να ετοιμάσει τα δύο αυτοκίνητα και να επιτραπεί στον Thompson να εκκινήσει από την pole position του δεύτερου σκέλους. Ο Huff ωστόσο επέλεξε να εκμεταλλευτεί τον πρόσθετο διαθέσιμο χρόνο και να ξεκινήσει τον αγώνα από τα πιτ.
Το πράσινο φως για το δεύτερο σκέλος δόθηκε, ωστόσο η Vesta δεν ήταν σε θέση να επωφεληθεί από την ευκαιρία της pole και ο Thompson δεν μπόρεσε να κάνει την εκκίνηση που θα ήθελε εξαιτίας της βλάβης από το πρώτο σκέλος. Ο Huff επίσης συνειδητοποίησε ότι οι επισκευή δεν ήταν επαρκής, έτσι για άλλη μια φορά και οι δύο Vesta επέστρεψαν στα πιτ περιμένοντας μέχρι τον επόμενο Γύρο του Πρωταθλήματος WTCC της FIA στο Μαρακές, στο Μαρόκο σε ένα μήνα.
James Thompson:"Υπάρχουν πολλά για να είμαστε ενθουσιασμένοι, και το Σαββατοκύριακο η ομάδα LADA SPORT ROSNEFT έδειξε κάποια δείγματα για το τι μπορεί να επιτευχθεί. Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές όμως ότι θα χρειαστεί χρόνος για να γίνουν όλα και όταν συμβεί αυτό, θα είμαστε μια υπολογίσιμη δύναμη."
Rob Huff: "Η ομάδα LADA SPORT ROSNEFT ήταν κορυφαία αυτό το Σαββατοκύριακο, δυστυχώς όμως, τα πρότυπα οδήγησης ορισμένων από τους συναδέλφους μας δεν ήταν και τόσο εντυπωσιακά! Λυπάμαι για τα παιδιά (ομάδα LADA SPORT ROSNEFT), καθώς έχουν κάνει μια πραγματικά καταπληκτική δουλειά με το αυτοκίνητο, αλλά είμαι 100% σίγουρος ότι θα επωφεληθούμε από το σπουδαίο έργο τους στους επόμενους αγώνες."
Victor Shapovalov: "Ήρθαμε εδώ χωρίς να έχουμε το πλεονέκτημα των αγωνιστικών πληροφοριών για τα καινούρια αυτοκίνητα και πάντα αντιμετωπίζαμε τη συνάντηση ως μια συνέχεια των δοκιμών. Έχουμε τώρα μια καλύτερη ιδέα για το πού βρισκόμαστε έναντι των αντιπάλων μας και τα νέα είναι καλά – η Vesta έχει την ταχύτητα για να είναι ανταγωνιστική, τώρα πρέπει να δουλέψουμε τις μικρορυθμίσεις και την αξιοπιστία ενόψει Μαρακές."
Οι Γύροι 3 και 4 του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού της FIA θα λάβουν χώρα στους δρόμους του Μαρακές, στο Μαρόκο στις 17-19 Απριλίου 2015.