Μια εβδομάδα μετά από τον θρίαμβο στο Πεκίνο, η ομάδα LADA Sport WTCC επιστρέφει αυτό το Σαββατοκύριακο (11-12 Οκτωβρίου) στη δράση στο υπερσύγχρονο αυτοκινητοδρόμιο Shanghai International Circuit.
Η πίστα βρίσκεται στην περιφέρεια Jiading, βορειοδυτικά της Σαγκάης – της μεγαλύτερης πόλης της Κίνας – έχει μήκος 4,6km, εγκαινιάστηκε το 2004 και έκτοτε φιλοξενεί το Κινεζικό Grand Prix της Formula 1.
Αυτή είναι η τέταρτη συνεχόμενη επίσκεψη του WTCC στην Σαγκάη, με τον αγώνα του 2011 να διεξάγεται στη μικρότερη διαδρομή του Tianma Circuit.
Μετά την ιστορική πρώτη νίκη της LADA στο WTCC το περασμένο Σαββατοκύριακο στο Πεκίνο, θέσαμε μερικές ερωτήσεις στον Διοργανωτή του WTCC, François Ribeiro, και στον Πρόεδρο της LADA, Bo Andersson.
Ως διοργανωτής του Πρωταθλήματος, τι αισθανθήκατε μετά την παρθενική νίκη της LADA στον Αγώνα του Πεκίνου;
François Ribeiro: "Όταν είδα τον Rob Huff στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, θυμήθηκα την πρώτη φορά που συνάντησα τον νέο Πρόεδρο της LADA Bo Andersson, κατά τη διάρκεια του Ρωσικού Γύρου του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος στη Μόσχα, όπου μου εξήγησε πόσο σημαντικό είναι το WTCC στην αναμόρφωση της LADA ως κατασκευαστή και ως εμπορικό σήμα."
Θα μπορούσατε να μας πείτε τι σας είπε ο Bo Andersson κατά τη διάρκεια αυτής της συνάντησης;
François Ribeiro: "Εξήγησε πόσο πίστευε ότι το WTCC θα μπορούσε να βοηθήσει στην αλλαγή της μάρκας LADA, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά. Φαντάζομαι πόσο δυνατά πρέπει να ήταν τα συναισθήματα για κάθε εργαζόμενο στη LADA την περασμένη Κυριακή. Επίσης, όλοι όσους έχω συναντήσει μετά από το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Μόσχας έχουν να πούν για το πόσο καλό δείχνει το νέο LADA Vesta WTCC. Είμαι βέβαιος ότι η πρώτη νίκη στο Πεκίνο είναι μόνο το πρώτο βήμα μιας συναρπαστικής ιστορίας. Ως διοργανωτής του WTCC, το Eurosport απλά θα βοηθήσει στη διήγηση αυτής της ιστορίας όσο το δυνατόν καλύτερα."
Ως κατασκευαστής, έχοντας κερδίσει έναν αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος για πρώτη φορά, τι αισθανθήκατε μετά τη νίκη της LADA στο Πεκίνο;
Bo Andersson: "Η αίσθηση του να είσαι στην κορυφή είναι κάτι το ιδιαίτερο. Για εμάς, αυτό το αποτέλεσμα είναι απόλυτα ανεκτίμητο, διότι η πορεία της LADA στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού της FIA δεν ήταν εύκολη ή ομαλή. Όσο πιο δύσκολο το μονοπάτι, τόσα περισσότερα συναισθήματα νιώθεις αφού φτάσεις στην κορυφή. Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι όλοι στο εργοστάσιο της LADA αλλά και κάθε ιδιοκτήτης LADA στη Ρωσία και στο εξωτερικό, αισθάνονται το ίδιο - υπερηφάνεια, ευτυχία και ενθουσιασμό. Συνηθίζω να φοράω το t-shirt της LADA Sport σε παρουσιάσεις νέων μοντέλων μας για να δείξω την ισχυρή πίστη μου στην αγωνιστική μας ομάδα."
Τι αντίκτυπο έχουν στην εικόνα της μάρκας τα καλά αποτελέσματα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό;
Bo Andersson: "Πάντα συγκρίνω τους αγώνες με τη δραστηριότητα του κατασκευαστή στην αγορά αυτοκινήτου. Όπως οι οδηγοί αγώνων κάνουν το καλύτερό τους για να πετύχουν τον ταχύτερο χρόνο τους, έτσι και LADA προσπαθεί για να δώσει στους πελάτες της καλύτερη ποιότητα, καλύτερη σχεδίαση και καλύτερα χαρακτηριστικά στο αυτοκίνητο. Στο πρώτο οκτάμηνο του 2014, εφαρμόσαμε πάνω από 900 τεχνικές βελτιώσεις, οι οποίες οδήγησαν σε μια αύξηση 30% στην ποιότητα! Αυτό είναι επίσης μια νίκη για εμάς! Έχουμε μεγάλες φιλοδοξίες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό όπως επίσης και στην παραγωγή σύγχρονων αυτοκινήτων. Ο ενθουσιασμός είναι ένα δυνατό συναίσθημα που πηγάζει από τις πίστες, και προσπαθούμε να μεταφέρουμε αυτόν τον ενθουσιασμό σε όλες τις διαδικασίες στην εταιρεία μας - στην κατασκευή, στην εμπορία, στις πωλήσεις, και στην επικοινωνία της μάρκας. Δεν υπάρχει αμφιβολία, έχουμε πολλές νίκες μπροστά μας. Είμαστε βέβαιοι ότι η LADA Sport θα φέρει καλά αποτελέσματα στους προσεχείς αγώνες στη Σαγκάη, στη Suzuka και στο Μακάο. Και έχουμε πολλές ελπίδες για το 2015 με το νέο μας μοντέλο LADA Vesta WTCC."
Η πίστα βρίσκεται στην περιφέρεια Jiading, βορειοδυτικά της Σαγκάης – της μεγαλύτερης πόλης της Κίνας – έχει μήκος 4,6km, εγκαινιάστηκε το 2004 και έκτοτε φιλοξενεί το Κινεζικό Grand Prix της Formula 1.
Αυτή είναι η τέταρτη συνεχόμενη επίσκεψη του WTCC στην Σαγκάη, με τον αγώνα του 2011 να διεξάγεται στη μικρότερη διαδρομή του Tianma Circuit.
Μετά την ιστορική πρώτη νίκη της LADA στο WTCC το περασμένο Σαββατοκύριακο στο Πεκίνο, θέσαμε μερικές ερωτήσεις στον Διοργανωτή του WTCC, François Ribeiro, και στον Πρόεδρο της LADA, Bo Andersson.
Ως διοργανωτής του Πρωταθλήματος, τι αισθανθήκατε μετά την παρθενική νίκη της LADA στον Αγώνα του Πεκίνου;
François Ribeiro: "Όταν είδα τον Rob Huff στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, θυμήθηκα την πρώτη φορά που συνάντησα τον νέο Πρόεδρο της LADA Bo Andersson, κατά τη διάρκεια του Ρωσικού Γύρου του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος στη Μόσχα, όπου μου εξήγησε πόσο σημαντικό είναι το WTCC στην αναμόρφωση της LADA ως κατασκευαστή και ως εμπορικό σήμα."
Θα μπορούσατε να μας πείτε τι σας είπε ο Bo Andersson κατά τη διάρκεια αυτής της συνάντησης;
François Ribeiro: "Εξήγησε πόσο πίστευε ότι το WTCC θα μπορούσε να βοηθήσει στην αλλαγή της μάρκας LADA, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά. Φαντάζομαι πόσο δυνατά πρέπει να ήταν τα συναισθήματα για κάθε εργαζόμενο στη LADA την περασμένη Κυριακή. Επίσης, όλοι όσους έχω συναντήσει μετά από το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Μόσχας έχουν να πούν για το πόσο καλό δείχνει το νέο LADA Vesta WTCC. Είμαι βέβαιος ότι η πρώτη νίκη στο Πεκίνο είναι μόνο το πρώτο βήμα μιας συναρπαστικής ιστορίας. Ως διοργανωτής του WTCC, το Eurosport απλά θα βοηθήσει στη διήγηση αυτής της ιστορίας όσο το δυνατόν καλύτερα."
Ως κατασκευαστής, έχοντας κερδίσει έναν αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος για πρώτη φορά, τι αισθανθήκατε μετά τη νίκη της LADA στο Πεκίνο;
Bo Andersson: "Η αίσθηση του να είσαι στην κορυφή είναι κάτι το ιδιαίτερο. Για εμάς, αυτό το αποτέλεσμα είναι απόλυτα ανεκτίμητο, διότι η πορεία της LADA στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού της FIA δεν ήταν εύκολη ή ομαλή. Όσο πιο δύσκολο το μονοπάτι, τόσα περισσότερα συναισθήματα νιώθεις αφού φτάσεις στην κορυφή. Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι όλοι στο εργοστάσιο της LADA αλλά και κάθε ιδιοκτήτης LADA στη Ρωσία και στο εξωτερικό, αισθάνονται το ίδιο - υπερηφάνεια, ευτυχία και ενθουσιασμό. Συνηθίζω να φοράω το t-shirt της LADA Sport σε παρουσιάσεις νέων μοντέλων μας για να δείξω την ισχυρή πίστη μου στην αγωνιστική μας ομάδα."
Τι αντίκτυπο έχουν στην εικόνα της μάρκας τα καλά αποτελέσματα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό;
Bo Andersson: "Πάντα συγκρίνω τους αγώνες με τη δραστηριότητα του κατασκευαστή στην αγορά αυτοκινήτου. Όπως οι οδηγοί αγώνων κάνουν το καλύτερό τους για να πετύχουν τον ταχύτερο χρόνο τους, έτσι και LADA προσπαθεί για να δώσει στους πελάτες της καλύτερη ποιότητα, καλύτερη σχεδίαση και καλύτερα χαρακτηριστικά στο αυτοκίνητο. Στο πρώτο οκτάμηνο του 2014, εφαρμόσαμε πάνω από 900 τεχνικές βελτιώσεις, οι οποίες οδήγησαν σε μια αύξηση 30% στην ποιότητα! Αυτό είναι επίσης μια νίκη για εμάς! Έχουμε μεγάλες φιλοδοξίες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό όπως επίσης και στην παραγωγή σύγχρονων αυτοκινήτων. Ο ενθουσιασμός είναι ένα δυνατό συναίσθημα που πηγάζει από τις πίστες, και προσπαθούμε να μεταφέρουμε αυτόν τον ενθουσιασμό σε όλες τις διαδικασίες στην εταιρεία μας - στην κατασκευή, στην εμπορία, στις πωλήσεις, και στην επικοινωνία της μάρκας. Δεν υπάρχει αμφιβολία, έχουμε πολλές νίκες μπροστά μας. Είμαστε βέβαιοι ότι η LADA Sport θα φέρει καλά αποτελέσματα στους προσεχείς αγώνες στη Σαγκάη, στη Suzuka και στο Μακάο. Και έχουμε πολλές ελπίδες για το 2015 με το νέο μας μοντέλο LADA Vesta WTCC."