Η LADA Sport LUKOIL πάλεψε σκληρά στους γύρους 5 και 6 του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού (WTCC) της FIA στη φημισμένη έδρα του Ουγγρικού Grand Prix της Formula 1, στο Hungaroring, κοντά στη Βουδαπέστη την Κυριακή 4 Μαΐου.
Στα προκριματικά, τα τρία Granta της LADA Sport LUKOIL είχαν καταταχθεί στη 12η, 13η και 15η θέση στα χέρια των οδηγών τους, Rob Huff, James Thompson και Mikhail Kozlovskiy αντίστοιχα. Καθώς πλησίαζε η έναρξη των αγώνων, η εξέδρα ήταν γεμάτη από τους ενθουσιώδεις Ούγγρους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το ίδιο θα μπορούσε να ειπωθεί και για τις εγκαταστάσεις της LADA Sport LUKOIL, με τους πολλούς καλεσμένους της LADA και του κύριου χορηγού της, της LUKOIL, έτοιμους να απολαύσουν το αγωνιστικό θέαμα.
Οι θερμοκρασία μπορεί να μην ήταν υψηλή, αλλά οι μάχες στην πίστα ζέσταναν την ατμόσφαιρα, με τον Thompson να κάνει μια φανταστική εκκίνηση πλασάροντας το Granta του στη δέκατη θέση, ενώ οι Huff και Kozlovskiy ακολούθησαν στη 12η και 13η θέση αντίστοιχα. Όχι για πρώτη φορά αυτή τη σεζόν, ο Huff είχε μια μάχη για την 11η θέση με το Chevrolet Cruze του Hugo Valente τον οποίο σύντομα προσπέρασε πριν σημειώσει τον ταχύτερο γύρο του και βρεθεί στην ουρά του team-mate του Thompson. Με τα αυτοκίνητα να μάχονται ρόδα με ρόδα, στον όγδοο γύρο ο Huff παίρνοντας την εσωτερική προσπέρασε τον Thompson για την ένατη θέση, αφήνοντας την πόρτα ανοικτή στους Valente και Borkovic.
Ο Huff αγωνίστηκε σκληρά για να κρατήσει τον Valente πίσω του, αλλά μια υπερστροφή επέτρεψε στον Γάλλο να προσπεράσει. Με επτά γύρους να απομένουν, ο Huff συνέχισε να πιέζει, γνωρίζοντας ότι ο Σέρβος Dusan Borkovic με το Chevrolet, επρόκειτο να επιτεθεί. Ωστόσο, ο Borkovic δεν κατάφερε να περάσει, παρά το πλεονέκτημα του αυτοκινήτου του, και ο Huff διέσχισε τη γραμμή τερματισμού 11ος. Ο Thompson τερμάτισε με το δεύτερο LADA Granta στη 13η θέση, ενώ ο Kozlovskiy εγκατέλειψε λόγω υπερθέρμανσης κινητήρα.
Η εκκίνηση του δεύτερου αγώνα με αντεστραμμένη την πρώτη δεκάδα των οδηγών ήταν καθαρή. Ο Huff στην πρώτη στροφή βρέθηκε στην 11η θέση να ηγείται των τριών κόκκινων αυτοκινήτων, με την Thompson πίσω του και τον Kozlovskiy να ακολουθεί με το Granta Sport TC1 του. Με χρόνο 1m52.4s φάνηκε ότι ο Huff είχε βρει τον ρυθμό του, αν και έπρεπε να εκμετελλευτεί όλη την εμπειρία του στη μάχη με τον Borkovic. Αφού δυσκολεύτηκε αρκετά ο Σέρβος, τελικά έκανε την προσπέραση και ανέβηκε στην 11η θέση.
Ο Thompson αντιμετώπισε παρόμοια πίεση από τον Rene Münnich υποκύπτοντας στον δέκατο γύρο για να τερματίσει τελικά στη 14η θέση. Ο Kozlovskiy, θύμα πάλι του ίδιου τεχνικού προβλήματος, αναγκάστηκε σε εγκατάλειψη.
"Έχουμε κάνει κάποια βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση και ο ρυθμός μου στον δεύτερο αγώνα ήταν μόνο οκτώ δέκατα μακριά από τον Sebastien Loeb με το Citroen", δήλωσε ο Huff. "Αυτή είναι μια σημαντική εξέλιξη συγκριτικά με το πώς ξεκινήσαμε στο Μαρόκο και, ελπίζω ότι τώρα μπορούμε να έχουμε κάποια σημαντικά δεδομένα από τις δοκιμές για να κάνουμε κάποιες βελτιώσεις και να συνεχίσουμε τον αγώνα μας."
Ο Thompson είχε παρόμοιες προσδοκίες και ήταν θετικός με το γεγονός ότι η αξιοπιστία της LADA Sport LUKOIL θα τους επιτρέψει να επικεντρωθούν στις εργασίες εξέλιξης, λέγοντας: "Το Σαββατοκύριακο δεν είχε σπουδαία αποτελέσματα για μένα, αλλά αυτό είναι το πρώτο Σαββατοκύριακο του έτους που το αυτοκίνητο έτρεξε χωρίς κανένα σημαντικό μηχανικό πρόβλημα. Ελπίζω ότι η ομάδα μπορεί τώρα να αρχίσει να εξελίσσει το Granta Sport TC1 και να συνδυάσει την ταχύτητα με την αξιοπιστία."
Ο Kozlovskiy είχε λίγα να πει δεδομένου ότι δεν επωφελήθηκε από την ίδια αξιοπιστία. Ο οδηγός από την Αγία Πετρούπολη δήλωσε: "Το αυτοκίνητό μου είχε θέμα με τη θερμοκρασία του κινητήρα στον πρώτο αγώνα και αυτό προκάλεσε κάποια βλάβη η οποία με ανάγκασε να εγκαταλείψω σήμερα. Θα πρέπει να εξετάσουμε το πρόβλημα και να δούμε τι πρέπει να γίνει πριν από τη Σλοβακία την επόμενη εβδομάδα, όπου ελπίζω να είμαι σε θέση να ολοκληρώσω τους αγώνες."
Πριν την αναχώρηση για τη Σλοβακία όπου το ερχόμενο Σαββατοκύριακο (10 - 11 Μαΐου) θα πραγματοποιηθούν οι Γύροι 7 και 8 του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού, η ομάδα θα έχει την ευκαιρία να πραγματοποιήσει στο Hungaroring δοκιμές εξέλιξης.
Στα προκριματικά, τα τρία Granta της LADA Sport LUKOIL είχαν καταταχθεί στη 12η, 13η και 15η θέση στα χέρια των οδηγών τους, Rob Huff, James Thompson και Mikhail Kozlovskiy αντίστοιχα. Καθώς πλησίαζε η έναρξη των αγώνων, η εξέδρα ήταν γεμάτη από τους ενθουσιώδεις Ούγγρους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το ίδιο θα μπορούσε να ειπωθεί και για τις εγκαταστάσεις της LADA Sport LUKOIL, με τους πολλούς καλεσμένους της LADA και του κύριου χορηγού της, της LUKOIL, έτοιμους να απολαύσουν το αγωνιστικό θέαμα.
Οι θερμοκρασία μπορεί να μην ήταν υψηλή, αλλά οι μάχες στην πίστα ζέσταναν την ατμόσφαιρα, με τον Thompson να κάνει μια φανταστική εκκίνηση πλασάροντας το Granta του στη δέκατη θέση, ενώ οι Huff και Kozlovskiy ακολούθησαν στη 12η και 13η θέση αντίστοιχα. Όχι για πρώτη φορά αυτή τη σεζόν, ο Huff είχε μια μάχη για την 11η θέση με το Chevrolet Cruze του Hugo Valente τον οποίο σύντομα προσπέρασε πριν σημειώσει τον ταχύτερο γύρο του και βρεθεί στην ουρά του team-mate του Thompson. Με τα αυτοκίνητα να μάχονται ρόδα με ρόδα, στον όγδοο γύρο ο Huff παίρνοντας την εσωτερική προσπέρασε τον Thompson για την ένατη θέση, αφήνοντας την πόρτα ανοικτή στους Valente και Borkovic.
Ο Huff αγωνίστηκε σκληρά για να κρατήσει τον Valente πίσω του, αλλά μια υπερστροφή επέτρεψε στον Γάλλο να προσπεράσει. Με επτά γύρους να απομένουν, ο Huff συνέχισε να πιέζει, γνωρίζοντας ότι ο Σέρβος Dusan Borkovic με το Chevrolet, επρόκειτο να επιτεθεί. Ωστόσο, ο Borkovic δεν κατάφερε να περάσει, παρά το πλεονέκτημα του αυτοκινήτου του, και ο Huff διέσχισε τη γραμμή τερματισμού 11ος. Ο Thompson τερμάτισε με το δεύτερο LADA Granta στη 13η θέση, ενώ ο Kozlovskiy εγκατέλειψε λόγω υπερθέρμανσης κινητήρα.
Η εκκίνηση του δεύτερου αγώνα με αντεστραμμένη την πρώτη δεκάδα των οδηγών ήταν καθαρή. Ο Huff στην πρώτη στροφή βρέθηκε στην 11η θέση να ηγείται των τριών κόκκινων αυτοκινήτων, με την Thompson πίσω του και τον Kozlovskiy να ακολουθεί με το Granta Sport TC1 του. Με χρόνο 1m52.4s φάνηκε ότι ο Huff είχε βρει τον ρυθμό του, αν και έπρεπε να εκμετελλευτεί όλη την εμπειρία του στη μάχη με τον Borkovic. Αφού δυσκολεύτηκε αρκετά ο Σέρβος, τελικά έκανε την προσπέραση και ανέβηκε στην 11η θέση.
Ο Thompson αντιμετώπισε παρόμοια πίεση από τον Rene Münnich υποκύπτοντας στον δέκατο γύρο για να τερματίσει τελικά στη 14η θέση. Ο Kozlovskiy, θύμα πάλι του ίδιου τεχνικού προβλήματος, αναγκάστηκε σε εγκατάλειψη.
"Έχουμε κάνει κάποια βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση και ο ρυθμός μου στον δεύτερο αγώνα ήταν μόνο οκτώ δέκατα μακριά από τον Sebastien Loeb με το Citroen", δήλωσε ο Huff. "Αυτή είναι μια σημαντική εξέλιξη συγκριτικά με το πώς ξεκινήσαμε στο Μαρόκο και, ελπίζω ότι τώρα μπορούμε να έχουμε κάποια σημαντικά δεδομένα από τις δοκιμές για να κάνουμε κάποιες βελτιώσεις και να συνεχίσουμε τον αγώνα μας."
Ο Thompson είχε παρόμοιες προσδοκίες και ήταν θετικός με το γεγονός ότι η αξιοπιστία της LADA Sport LUKOIL θα τους επιτρέψει να επικεντρωθούν στις εργασίες εξέλιξης, λέγοντας: "Το Σαββατοκύριακο δεν είχε σπουδαία αποτελέσματα για μένα, αλλά αυτό είναι το πρώτο Σαββατοκύριακο του έτους που το αυτοκίνητο έτρεξε χωρίς κανένα σημαντικό μηχανικό πρόβλημα. Ελπίζω ότι η ομάδα μπορεί τώρα να αρχίσει να εξελίσσει το Granta Sport TC1 και να συνδυάσει την ταχύτητα με την αξιοπιστία."
Ο Kozlovskiy είχε λίγα να πει δεδομένου ότι δεν επωφελήθηκε από την ίδια αξιοπιστία. Ο οδηγός από την Αγία Πετρούπολη δήλωσε: "Το αυτοκίνητό μου είχε θέμα με τη θερμοκρασία του κινητήρα στον πρώτο αγώνα και αυτό προκάλεσε κάποια βλάβη η οποία με ανάγκασε να εγκαταλείψω σήμερα. Θα πρέπει να εξετάσουμε το πρόβλημα και να δούμε τι πρέπει να γίνει πριν από τη Σλοβακία την επόμενη εβδομάδα, όπου ελπίζω να είμαι σε θέση να ολοκληρώσω τους αγώνες."
Πριν την αναχώρηση για τη Σλοβακία όπου το ερχόμενο Σαββατοκύριακο (10 - 11 Μαΐου) θα πραγματοποιηθούν οι Γύροι 7 και 8 του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού, η ομάδα θα έχει την ευκαιρία να πραγματοποιήσει στο Hungaroring δοκιμές εξέλιξης.