Η LADA Sport LUKOIL ετοιμάζεται να μάθει ακόμα περισσότερα νέα σιρκουί το 2014, έχοντας επανειλημμένα δοκιμαστεί σε άγνωστα εδάφη κατά τη διάρκεια της παρθενικής της πλήρους σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού (WTCC) της FIA το 2013.
Η Ρωσική ομάδα έχει πλέον από πρώτο χέρι εμπειρία στις περισσότερες πίστες του WTCC, αλλά θα πρέπει να εξοικειωθεί με τις τρεις νέες προσθήκες στο ημερολόγιο του πρωταθλήματος του 2014.
Τόσο το Circuit Paul Ricard στη Γαλλική Ριβιέρα όσο και το θρυλικό Spa-Francorchamps στο Βέλγιο αποτελούν τις νέες προκλήσεις στο φετινό καλεντάρι. Εξάλλου η διαμόρφωση της μήκους 2,2 χιλιομέτρων διαδρομής στη Suzuka της Ιαπωνίας θα αντικατασταθεί πλέον από την πλήρη διαδρομή που χρησιμοποιείται και στα Grand Prix της Formula 1.
Οι τρεις οδηγοί της LADA Sport LUKOIL – Rob Huff, James Thompson και Mikhail Kozlovskiy – ανυπομονούν να αγωνιστούν στις νέες πίστες:
James Thompson: "Δεν έχω βρεθεί ποτέ στο Circuit Paul Ricard, αν και ξέρω ότι είναι ένα γρήγορο σιρκουί! Κάθε νέα πίστα είναι μια πρόκληση για μένα. Το Spa-Francorchamps είναι μια πολύ απαιτητική πίστα• έχω αγωνιστεί εκεί και πραγματικά ανυπομονώ να επιστρέψω. Η διάταξη του Grand Prix στη Suzuka θα είναι άλλη μία σημαντική προσθήκη. Είναι μια φανταστική πίστα και θα παρέχει πολύ πιο διασκεδαστικό θέαμα και, από την οπτική του οδηγού, θα δείξει τον καλύτερο μας εαυτό.
"Οι λάτρεις θα αναγνωρίσουν τη διαμόρφωση του GP της Suzuka από το Ιαπωνικό Grand Prix της Formula 1. Είναι ένα όμορφο σιρκουί, και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε την απόδοση των νέων World Touring Cars. Περιμένω πραγματικά εντυπωσιακούς και γεμάτους δράση αγώνες στη Suzuka! Στην πραγματικότητα, κάθε αγώνας το 2014 θα είναι κάτι το ιδιαίτερο για την LADA Sport LUKOIL, καθώς η ομάδα έχει πλέον την εμπειρία με το LADA Granta στα περισσότερα από τα σιρκουί. Έχουμε χρησιμοποιήσει αυτή τη γνώση για την κατασκευή των καινούριων αυτοκινήτων για το 2014 και ανυπομονώ να δω πόσο έχουμε προοδεύσει."
Rob Huff: "Δεν έχω ακόμα οδηγήσει στο Paul Ricard, αλλά είναι ένα από εκείνα τα σιρκουί που είχα πάντα στα ραντάρ μου. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που θα πάμε εκεί, ειδικά επειδή είναι αρκετά νωρίς στο ημερολόγιο του 2014. Έχω εμπειρία από το Spa, καθώς ήμουν αρκετά τυχερός να συμμετέχω στον γύρο του WTCC το 2005. Έχω, επίσης, συμμετάσχει σε δύο 12-ωρους αγώνες εκεί και είμαι πολύ περίεργος να δω πώς είναι να αγωνίζεσαι με τα νέας γενιάς αυτοκίνητα του WTCC στην θρυλική πίστα. Είναι μια συναρπαστική προοπτική!
"Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι στη μικρή διαδρομή στη Suzuka είχαμε κάποιους ωραίους αγώνες όλα αυτά τα χρόνια, αλλά είχα πάντα την αίσθηση ότι είναι μια πάρα πολύ μικρή πίστα για μας ώστε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο της ευκαιρίες για προσπεράσεις. Είναι γρήγορη με μία μόνο αργή στροφή, ενώ αντίθετα, η διάταξη του Grand Prix θα επιτρέψει περισσότερες προσπεράσεις και μάχες."
Mikhail Kozlovskiy: "Το Spa-Francorchamps θεωρείται μια θρυλική πίστα και είμαι πραγματικά ευτυχής που είναι στο ημερολόγιο του WTCC. Πάντα ήθελα να αγωνιστώ εκεί, αλλά δεν είχα την ευκαιρία να το κάνω. Είναι το μεγαλύτερο σιρκουί στο καλεντάρι με μήκος 7,4 χιλιόμετρα. Όσο για την πίστα της Suzuka, η χρήση ολόκληρης της διαδρομής είναι πραγματικά μια θετική εξέλιξη! Η μικρή διαδρομή των 2,2 χιλιομέτρων δεν ήταν αρκετά ενδιαφέρουσα και έδινε λίγες ευκαιρίες για προσπέραση. Εκτός αυτού, οι θρυλικές πίστες διαθέτουν και θρυλικές στροφές – την Eau Rouge στο Spa – μια απότομη αριστερή-δεξιά-αριστερή καμπή με τυφλή κορυφή – και την 130R στη Suzuka.
"Το Spa και η Suzuka είναι πολύ γρήγορες πίστες, κάτι το οποίο είναι καλό για το LADA Granta. Πέρυσι το αυτοκίνητό μας απέδιδε πραγματικά εντυπωσιακά στις γρήγορες πίστες, έτσι καλωσορίζουμε τις αλλαγές στο ημερολόγιο του WTCC. Μιλώντας για τη διάταξη στο Spa, θα ήθελα επίσης να τονίσω τη μεγάλη υψομετρική διαφορά – η διαδρομή ανεβαίνει 180 μέτρα! Πέρυσι στο αυτοκινητοδρόμιο της Sonoma στις ΗΠΑ, το οποίο έχει υψομετρική διαφορά 50 μέτρων, ήταν μια μεγάλη πρόκληση και οι κυματισμοί ήταν επίπονοι σωματικά. Ως εκ τούτου, περιμένω ότι το Spa-Francorchamps θα είναι ακόμα πιο δύσκολο από αυτή την άποψη!"
Η Ρωσική ομάδα έχει πλέον από πρώτο χέρι εμπειρία στις περισσότερες πίστες του WTCC, αλλά θα πρέπει να εξοικειωθεί με τις τρεις νέες προσθήκες στο ημερολόγιο του πρωταθλήματος του 2014.
Τόσο το Circuit Paul Ricard στη Γαλλική Ριβιέρα όσο και το θρυλικό Spa-Francorchamps στο Βέλγιο αποτελούν τις νέες προκλήσεις στο φετινό καλεντάρι. Εξάλλου η διαμόρφωση της μήκους 2,2 χιλιομέτρων διαδρομής στη Suzuka της Ιαπωνίας θα αντικατασταθεί πλέον από την πλήρη διαδρομή που χρησιμοποιείται και στα Grand Prix της Formula 1.
Το θρυλικό Spa-Francorchamps από ψηλά |
Οι τρεις οδηγοί της LADA Sport LUKOIL – Rob Huff, James Thompson και Mikhail Kozlovskiy – ανυπομονούν να αγωνιστούν στις νέες πίστες:
James Thompson: "Δεν έχω βρεθεί ποτέ στο Circuit Paul Ricard, αν και ξέρω ότι είναι ένα γρήγορο σιρκουί! Κάθε νέα πίστα είναι μια πρόκληση για μένα. Το Spa-Francorchamps είναι μια πολύ απαιτητική πίστα• έχω αγωνιστεί εκεί και πραγματικά ανυπομονώ να επιστρέψω. Η διάταξη του Grand Prix στη Suzuka θα είναι άλλη μία σημαντική προσθήκη. Είναι μια φανταστική πίστα και θα παρέχει πολύ πιο διασκεδαστικό θέαμα και, από την οπτική του οδηγού, θα δείξει τον καλύτερο μας εαυτό.
"Οι λάτρεις θα αναγνωρίσουν τη διαμόρφωση του GP της Suzuka από το Ιαπωνικό Grand Prix της Formula 1. Είναι ένα όμορφο σιρκουί, και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε την απόδοση των νέων World Touring Cars. Περιμένω πραγματικά εντυπωσιακούς και γεμάτους δράση αγώνες στη Suzuka! Στην πραγματικότητα, κάθε αγώνας το 2014 θα είναι κάτι το ιδιαίτερο για την LADA Sport LUKOIL, καθώς η ομάδα έχει πλέον την εμπειρία με το LADA Granta στα περισσότερα από τα σιρκουί. Έχουμε χρησιμοποιήσει αυτή τη γνώση για την κατασκευή των καινούριων αυτοκινήτων για το 2014 και ανυπομονώ να δω πόσο έχουμε προοδεύσει."
Rob Huff: "Δεν έχω ακόμα οδηγήσει στο Paul Ricard, αλλά είναι ένα από εκείνα τα σιρκουί που είχα πάντα στα ραντάρ μου. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που θα πάμε εκεί, ειδικά επειδή είναι αρκετά νωρίς στο ημερολόγιο του 2014. Έχω εμπειρία από το Spa, καθώς ήμουν αρκετά τυχερός να συμμετέχω στον γύρο του WTCC το 2005. Έχω, επίσης, συμμετάσχει σε δύο 12-ωρους αγώνες εκεί και είμαι πολύ περίεργος να δω πώς είναι να αγωνίζεσαι με τα νέας γενιάς αυτοκίνητα του WTCC στην θρυλική πίστα. Είναι μια συναρπαστική προοπτική!
"Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι στη μικρή διαδρομή στη Suzuka είχαμε κάποιους ωραίους αγώνες όλα αυτά τα χρόνια, αλλά είχα πάντα την αίσθηση ότι είναι μια πάρα πολύ μικρή πίστα για μας ώστε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο της ευκαιρίες για προσπεράσεις. Είναι γρήγορη με μία μόνο αργή στροφή, ενώ αντίθετα, η διάταξη του Grand Prix θα επιτρέψει περισσότερες προσπεράσεις και μάχες."
Mikhail Kozlovskiy: "Το Spa-Francorchamps θεωρείται μια θρυλική πίστα και είμαι πραγματικά ευτυχής που είναι στο ημερολόγιο του WTCC. Πάντα ήθελα να αγωνιστώ εκεί, αλλά δεν είχα την ευκαιρία να το κάνω. Είναι το μεγαλύτερο σιρκουί στο καλεντάρι με μήκος 7,4 χιλιόμετρα. Όσο για την πίστα της Suzuka, η χρήση ολόκληρης της διαδρομής είναι πραγματικά μια θετική εξέλιξη! Η μικρή διαδρομή των 2,2 χιλιομέτρων δεν ήταν αρκετά ενδιαφέρουσα και έδινε λίγες ευκαιρίες για προσπέραση. Εκτός αυτού, οι θρυλικές πίστες διαθέτουν και θρυλικές στροφές – την Eau Rouge στο Spa – μια απότομη αριστερή-δεξιά-αριστερή καμπή με τυφλή κορυφή – και την 130R στη Suzuka.
"Το Spa και η Suzuka είναι πολύ γρήγορες πίστες, κάτι το οποίο είναι καλό για το LADA Granta. Πέρυσι το αυτοκίνητό μας απέδιδε πραγματικά εντυπωσιακά στις γρήγορες πίστες, έτσι καλωσορίζουμε τις αλλαγές στο ημερολόγιο του WTCC. Μιλώντας για τη διάταξη στο Spa, θα ήθελα επίσης να τονίσω τη μεγάλη υψομετρική διαφορά – η διαδρομή ανεβαίνει 180 μέτρα! Πέρυσι στο αυτοκινητοδρόμιο της Sonoma στις ΗΠΑ, το οποίο έχει υψομετρική διαφορά 50 μέτρων, ήταν μια μεγάλη πρόκληση και οι κυματισμοί ήταν επίπονοι σωματικά. Ως εκ τούτου, περιμένω ότι το Spa-Francorchamps θα είναι ακόμα πιο δύσκολο από αυτή την άποψη!"
Η ευθεία εκκίνησης-τερματισμού στο Suzuka Circuit |