Οι οδηγοί της LADA Sport LUKOIL, James Thompson και Mikhail Kozlovskiy, ολοκλήρωσαν μια επιτυχημένη αγωνιστική σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού του 2013 με τον τελευταίο γύρο του WTCC να πραγματοποιείται το περασμένο Σαββατοκύριακο στο Μακάο. Ένας δραματικός, ως συνήθως, αγώνας στους δρόμους της πόλης με κύριο χαρακτηριστικό την πληθώρα ατυχημάτων, με τα μισά σχεδόν από τα αυτοκίνητα που εκκίνησαν να επιστρέφουν στα πιτ με γερανό.
Στην πρωινή προθέρμανση της Κυριακής και τα δύο LADA Granta είχαν εξαιρετικό ρυθμό και ήταν μέσα στην πρώτη δωδεκάδα, με τον James τέταρτο και τον Mikhail δωδέκατο.
Στον πρώτο αγώνα ο James Thompson αναγκάστηκε να εγκαταλείψει λόγω τεχνικών προβλημάτων. Ο Mikhail Kozlovskiy πάλεψε και με τον καλό ρυθμό που είχε, τερμάτισε 15ος. Ωστόσο, λόγω ποινής 30 δευτερολέπτων που επιβλήθηκε στον Pepe Oriola επειδή προκάλεσε ατύχημα με τον Tom Chilton, ο Mikhail ανέβηκε μία θέση στην τελική κατάταξη. Λαμβάνοντας υπόψη τον αριθμό των οδηγών (34), τη δυσκολία της διαδρομής αλλά και την έλλειψη εμπειρίας στο Μακάο, το αποτέλεσμα του νεαρού οδηγού από την Αγία Πετρούπολη είναι αξιέπαινο.
Στον δεύτερο αγώνα και τα δύο LADA Granta ενεπλάκησαν σε ατυχήματα. Αμέσως μετά την εκκίνηση ακολούθησε μια σύγκρουση με πολλά εμπλεκόμενα αυτοκίνητα. Ο Mikhail Kozlovskiy που ακολουθούσε, κατέστρεψε την αριστερή πλευρά του αυτοκινήτου του. Οι ζημιές σε τροχό και ανάρτηση τον ανάγκασαν να επιστρέψει σταν πιτ.
Ο James Thompson εκκίνησε τον αγώνα από τη δεύτερη θέση και ήταν αποφασισμένος για το πρώτο πόντιουμ της ομάδας φέτος. Μετά την επανεκκίνηση και τρεις μόνο γύρους πριν το τέλος, το Granta του χτυπήθηκε από πίσω από τον Pepe Oriola και αυτό κατέστρεψε όλες τις ελπίδες για βάθρο.
Ωστόσο, κάνοντας απολογισμό, η ομάδα βλέπει θετικά τη σεζόν του 2013.
James Thompson: "Συνολικά είμαι ικανοποιημένος από τη χρονιά. Είχαμε στόχο να είμαστε στη μέση της κατάταξης, αλλά άρχισαμε να αγωνιζόμαστε για την πρώτη δεκάδα ήδη κατά το πρώτο μισό της σεζόν. Στους ασιατικούς γύρους είχαμε φτάσει σε πολύ καλή φόρμα κι έτσι ήμασταν 6οι στην Ιαπωνία, 8οι στην Κίνα και είχαμε όλες τις πιθανότητες για βάθρο εδώ στο Μακάο. Αλλά η εγκατάλειψη στον δεύτερο αγώνα, λόγω του ατυχήματος που προκάλεσε ο Pepe Oriola, ήταν πραγματική απογοήτευση για όλη την ομάδα. Μετά την επανεκκίνηση έχασα λίγο σε ρυθμό στον πρώτο τομέα της πίστας, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα μπορούσα να τον επανακτήσω στον δεύτερο, όπου η ταχύτητα μας ήταν πολύ υψηλή σχεδόν σε όλες τις προηγούμενες περιόδους. Πιστεύω ότι θα μπορούσα να παλέψω για την πρώτη θέση με τον Tom Coronel. Δυστυχώς, μετά το χτύπημα του Pepe Oriola, ήταν αδύνατο να συνεχίσω. Ωστόσο, μέχρι τώρα τα αποτελέσματά μας είναι εντυπωσιακά. Είμαι πολύ περήφανος για την ομάδα μας και χωρίς αμφιβολία θα έχουμε ανταγωνιστικά αυτοκίνητα για το 2014. Έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε• ακολουθούν πολλές δοκιμές. Ανυπομονώ για την επόμενη σεζόν. Το καλεντάρι του 2014 φαίνεται πολύ ενδιαφέρον με κάποιες νέες πίστες να περιλαμβάνονται."
Mikhail Kozlovskiy: "Στον πρώτο αγώνα στόχος μας ήταν να τερματίσουμε, αφού κάθε επαφή σε αυτή την πίστα μπορεί να οδηγήσει στην εγκατάλειψη και τη μη συμμετοχή στον δεύτερο. Ο στόχος αυτός επιτεύχθηκε. Επίσης, κατάφερα να βελτιώσω κατά τη διάρκεια του αγώνα αφού εκκίνησα 19ος και τερμάτισα 15ος. Στον δεύτερο αγώνα τα πάντα τελείωσαν για μένα αμέσως μετά από αυτή την τεράστια σύγκρουση μπροστά μου. Δεν είχα τη δυνατότητα να αποφύγω τις ζημίες. Βασικά, δεν περίμενα τόσα πολλά ατυχήματα και λάθη από τους οδηγούς υπό καθεστώς "safety-car". Προφανώς, κάποιοι από τους οδηγούς πίεσαν πολύ στον τελευταίο αγώνα της σεζόν χωρίς να τους νοιάζει για τα αυτοκίνητά τους. Μιλώντας για την χρονιά συνολικά, ήταν θετική για μένα. Γνώρισα πολλές πίστες που θα ξαναεπισκεφθούμε το επόμενο έτος, και σίγουρα έχω μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση τώρα. Το αυτοκίνητο επίσης εξελίσσεται• Πιστεύω ότι θα είναι πολύ πιο γρήγορο του χρόνου. Σύντομα θα ξεκινήσω πρόγραμμα προετοιμασίας για την επόμενη χρονιά, προκειμένου να είμαι σε πολύ καλή φυσική κατάσταση κατά την έναρξη της σεζόν."
Τα τελικά αποτελέσματα για τη LADA Sport LUKOIL έχουν ως εξής: 601 βαθμοί για την ομάδα στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών και 41 βαθμοί για τον J.Thompson στο Πρωτάθλημα Οδηγών που τον κατατάσσουν 14ο στη βαθμολογία.
Στην πρωινή προθέρμανση της Κυριακής και τα δύο LADA Granta είχαν εξαιρετικό ρυθμό και ήταν μέσα στην πρώτη δωδεκάδα, με τον James τέταρτο και τον Mikhail δωδέκατο.
Στον πρώτο αγώνα ο James Thompson αναγκάστηκε να εγκαταλείψει λόγω τεχνικών προβλημάτων. Ο Mikhail Kozlovskiy πάλεψε και με τον καλό ρυθμό που είχε, τερμάτισε 15ος. Ωστόσο, λόγω ποινής 30 δευτερολέπτων που επιβλήθηκε στον Pepe Oriola επειδή προκάλεσε ατύχημα με τον Tom Chilton, ο Mikhail ανέβηκε μία θέση στην τελική κατάταξη. Λαμβάνοντας υπόψη τον αριθμό των οδηγών (34), τη δυσκολία της διαδρομής αλλά και την έλλειψη εμπειρίας στο Μακάο, το αποτέλεσμα του νεαρού οδηγού από την Αγία Πετρούπολη είναι αξιέπαινο.
Στον δεύτερο αγώνα και τα δύο LADA Granta ενεπλάκησαν σε ατυχήματα. Αμέσως μετά την εκκίνηση ακολούθησε μια σύγκρουση με πολλά εμπλεκόμενα αυτοκίνητα. Ο Mikhail Kozlovskiy που ακολουθούσε, κατέστρεψε την αριστερή πλευρά του αυτοκινήτου του. Οι ζημιές σε τροχό και ανάρτηση τον ανάγκασαν να επιστρέψει σταν πιτ.
Ο James Thompson εκκίνησε τον αγώνα από τη δεύτερη θέση και ήταν αποφασισμένος για το πρώτο πόντιουμ της ομάδας φέτος. Μετά την επανεκκίνηση και τρεις μόνο γύρους πριν το τέλος, το Granta του χτυπήθηκε από πίσω από τον Pepe Oriola και αυτό κατέστρεψε όλες τις ελπίδες για βάθρο.
Ωστόσο, κάνοντας απολογισμό, η ομάδα βλέπει θετικά τη σεζόν του 2013.
James Thompson: "Συνολικά είμαι ικανοποιημένος από τη χρονιά. Είχαμε στόχο να είμαστε στη μέση της κατάταξης, αλλά άρχισαμε να αγωνιζόμαστε για την πρώτη δεκάδα ήδη κατά το πρώτο μισό της σεζόν. Στους ασιατικούς γύρους είχαμε φτάσει σε πολύ καλή φόρμα κι έτσι ήμασταν 6οι στην Ιαπωνία, 8οι στην Κίνα και είχαμε όλες τις πιθανότητες για βάθρο εδώ στο Μακάο. Αλλά η εγκατάλειψη στον δεύτερο αγώνα, λόγω του ατυχήματος που προκάλεσε ο Pepe Oriola, ήταν πραγματική απογοήτευση για όλη την ομάδα. Μετά την επανεκκίνηση έχασα λίγο σε ρυθμό στον πρώτο τομέα της πίστας, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα μπορούσα να τον επανακτήσω στον δεύτερο, όπου η ταχύτητα μας ήταν πολύ υψηλή σχεδόν σε όλες τις προηγούμενες περιόδους. Πιστεύω ότι θα μπορούσα να παλέψω για την πρώτη θέση με τον Tom Coronel. Δυστυχώς, μετά το χτύπημα του Pepe Oriola, ήταν αδύνατο να συνεχίσω. Ωστόσο, μέχρι τώρα τα αποτελέσματά μας είναι εντυπωσιακά. Είμαι πολύ περήφανος για την ομάδα μας και χωρίς αμφιβολία θα έχουμε ανταγωνιστικά αυτοκίνητα για το 2014. Έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε• ακολουθούν πολλές δοκιμές. Ανυπομονώ για την επόμενη σεζόν. Το καλεντάρι του 2014 φαίνεται πολύ ενδιαφέρον με κάποιες νέες πίστες να περιλαμβάνονται."
Mikhail Kozlovskiy: "Στον πρώτο αγώνα στόχος μας ήταν να τερματίσουμε, αφού κάθε επαφή σε αυτή την πίστα μπορεί να οδηγήσει στην εγκατάλειψη και τη μη συμμετοχή στον δεύτερο. Ο στόχος αυτός επιτεύχθηκε. Επίσης, κατάφερα να βελτιώσω κατά τη διάρκεια του αγώνα αφού εκκίνησα 19ος και τερμάτισα 15ος. Στον δεύτερο αγώνα τα πάντα τελείωσαν για μένα αμέσως μετά από αυτή την τεράστια σύγκρουση μπροστά μου. Δεν είχα τη δυνατότητα να αποφύγω τις ζημίες. Βασικά, δεν περίμενα τόσα πολλά ατυχήματα και λάθη από τους οδηγούς υπό καθεστώς "safety-car". Προφανώς, κάποιοι από τους οδηγούς πίεσαν πολύ στον τελευταίο αγώνα της σεζόν χωρίς να τους νοιάζει για τα αυτοκίνητά τους. Μιλώντας για την χρονιά συνολικά, ήταν θετική για μένα. Γνώρισα πολλές πίστες που θα ξαναεπισκεφθούμε το επόμενο έτος, και σίγουρα έχω μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση τώρα. Το αυτοκίνητο επίσης εξελίσσεται• Πιστεύω ότι θα είναι πολύ πιο γρήγορο του χρόνου. Σύντομα θα ξεκινήσω πρόγραμμα προετοιμασίας για την επόμενη χρονιά, προκειμένου να είμαι σε πολύ καλή φυσική κατάσταση κατά την έναρξη της σεζόν."
Τα τελικά αποτελέσματα για τη LADA Sport LUKOIL έχουν ως εξής: 601 βαθμοί για την ομάδα στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών και 41 βαθμοί για τον J.Thompson στο Πρωτάθλημα Οδηγών που τον κατατάσσουν 14ο στη βαθμολογία.