Οι οδηγοί της LADA Sport LUKOIL είχαν έναν πολύ δύσκολο αγώνα στον όγδοο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού στην Αργεντινή. Για πρώτη φορά, στην πρωινή προθέρμανση τα δύο LADA Granta ήταν στην πρώτη εξάδα: Ο Mikhail Kozlovskiy 4ος και ο James Thompson 6ος. Δυστυχώς, τα τεχνικά προβλήματα στο αυτοκίνητο του James (λόγω κάποιων επαφών) δεν επέτρεψαν να επαναληφθεί αυτό το λαμπρό αποτέλεσμα και στους αγώνες. Ο Mikhail Kozlovskiy, ο οποίος αναγκάστηκε να εκκινήσει από το πίσω μέρος του grid και στους δύο αγώνες λόγω της ακύρωσης των αποτελεσμάτων των προκριματικών *, ήταν ακόμα σε θέση να εκμεταλλευτεί κάποιες ευκαιρίες για προσπέραση.
Στον πρώτο αγώνα οι James Thompson και Mikhail Kozlovskiy εκκίνησαν από τη 10η και 21η θέση αντίστοιχα. Ο James Thompson, έχοντας κερδίσει κάποιες θέσεις, κατέστρεψε το LADA Granta του σε μια επαφή με τον Tom Coronel, και μετά από οκτώ γύρους έπρεπε να εγκαταλείψει τον αγώνα. Ο Mikhail Kozlovskiy έκανε μια τέλεια εκκίνηση και προσπέρασε μερικά αυτοκίνητα, αλλά όταν ένα αυτοκίνητο έπεσε στο πίσω μέρος του LADA Granta, η πίσω ανάρτηση έσπασε και ο Mikhail αναγκάστηκε επίσης να εγκαταλείψει.
Στον δεύτερο αγώνα ο Ρώσος οδηγός έδειξε καλό ρυθμό. Έχοντας εκκινήσει από την 23η θέση κατάφερε να τερματίσει 16ος κάνοντας κάποιες αξιοσημείωτες προσπεράσεις. Ο James ήταν 8ος στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, αλλά τεχνικά προβλήματα τον ανάγκασαν και πάλι να επιστρέψει στο γκαράζ της ομάδας.
James Thompson: "Η αξιοπιστία του αυτοκινήτου ήταν καλή σε όλο το πρώτο μέρος της σεζόν, γι 'αυτό τείνω να πιστεύω ότι τα τεχνικά προβλήματα με το ημιαξόνιο προκλήθηκαν από τις επαφές και στους δύο αγώνες. Τέλος πάντων, θα το επιβεβαιώσουμε. Σε γενικές γραμμές, μπορώ να πω ότι ο ρυθμός του αυτοκινήτου και η απόδοσή του είναι εξαιρετικά. Επίσης, θα ήθελα και πάλι να πω ότι το σιρκουί είναι πολύ ενδιαφέρον και γρήγορο - αγγίξαμε την τελική ταχύτητα των 240 χλμ/ώρα εδώ. Και στους δύο αγώνες ήμουν στην πρώτη δεκάδα. Συνολικά, οι θετικές στιγμές αυτό το σαββατοκύριακο ήταν περισσότερες από τις αρνητικές. Οι προσδοκίες μας αυξάνονται με κάθε αγώνα."
Mikhail Kozlovskiy: "Στον πρώτο αγώνα το ξεκίνημά μου ήταν πολύ επιτυχές, θα μπορούσα να αναρριχηθώ ως τη μέση της κατάταξης σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη. Αλλά στην έξοδο της πρώτης στροφής είχα μια επαφή με έναν από τους ανταγωνιστές και η πίσω ανάρτηση καταστράφηκε. Στον δεύτερο αγώνα, κατά πάσα πιθανότητα λόγω αυτής της βλάβης, είχα κάποια προβλήματα με την ισορροπία του αυτοκινήτου, αλλά και πάλι ήμουν σε θέση να παλέψω για κάποιες ψηλότερες θέσεις. Συνολικά, κατά τη διάρκεια του σαββατοκύριακου ο ρυθμός του αυτοκινήτου ήταν καλός. Φυσικά, περίμενα να είμαι στο Q2, προκειμένου να κερδίσω μια καλύτερη θέση στην εκκίνηση. Στην περίπτωση αυτή, ο αγώνας θα ήταν διαφορετικός. Μου άρεσε πολύ η πίστα, είναι μάλλον ασυνήθιστη, υπάρχουν διαφορετικοί τύποι στροφών εδώ όπως τυφλές καμπές και άλλες με υψόμετρο. Είναι πολύ διασκεδαστική για αγώνες."
* Στο Q1 ο M.Kozlovskiy πέτυχε τη 18η θέση, αλλά ο χρόνος του ακυρώθηκε λόγω της παραβίασης του καθεστώτος parc ferme.
Στον πρώτο αγώνα οι James Thompson και Mikhail Kozlovskiy εκκίνησαν από τη 10η και 21η θέση αντίστοιχα. Ο James Thompson, έχοντας κερδίσει κάποιες θέσεις, κατέστρεψε το LADA Granta του σε μια επαφή με τον Tom Coronel, και μετά από οκτώ γύρους έπρεπε να εγκαταλείψει τον αγώνα. Ο Mikhail Kozlovskiy έκανε μια τέλεια εκκίνηση και προσπέρασε μερικά αυτοκίνητα, αλλά όταν ένα αυτοκίνητο έπεσε στο πίσω μέρος του LADA Granta, η πίσω ανάρτηση έσπασε και ο Mikhail αναγκάστηκε επίσης να εγκαταλείψει.
Στον δεύτερο αγώνα ο Ρώσος οδηγός έδειξε καλό ρυθμό. Έχοντας εκκινήσει από την 23η θέση κατάφερε να τερματίσει 16ος κάνοντας κάποιες αξιοσημείωτες προσπεράσεις. Ο James ήταν 8ος στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, αλλά τεχνικά προβλήματα τον ανάγκασαν και πάλι να επιστρέψει στο γκαράζ της ομάδας.
James Thompson: "Η αξιοπιστία του αυτοκινήτου ήταν καλή σε όλο το πρώτο μέρος της σεζόν, γι 'αυτό τείνω να πιστεύω ότι τα τεχνικά προβλήματα με το ημιαξόνιο προκλήθηκαν από τις επαφές και στους δύο αγώνες. Τέλος πάντων, θα το επιβεβαιώσουμε. Σε γενικές γραμμές, μπορώ να πω ότι ο ρυθμός του αυτοκινήτου και η απόδοσή του είναι εξαιρετικά. Επίσης, θα ήθελα και πάλι να πω ότι το σιρκουί είναι πολύ ενδιαφέρον και γρήγορο - αγγίξαμε την τελική ταχύτητα των 240 χλμ/ώρα εδώ. Και στους δύο αγώνες ήμουν στην πρώτη δεκάδα. Συνολικά, οι θετικές στιγμές αυτό το σαββατοκύριακο ήταν περισσότερες από τις αρνητικές. Οι προσδοκίες μας αυξάνονται με κάθε αγώνα."
Mikhail Kozlovskiy: "Στον πρώτο αγώνα το ξεκίνημά μου ήταν πολύ επιτυχές, θα μπορούσα να αναρριχηθώ ως τη μέση της κατάταξης σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη. Αλλά στην έξοδο της πρώτης στροφής είχα μια επαφή με έναν από τους ανταγωνιστές και η πίσω ανάρτηση καταστράφηκε. Στον δεύτερο αγώνα, κατά πάσα πιθανότητα λόγω αυτής της βλάβης, είχα κάποια προβλήματα με την ισορροπία του αυτοκινήτου, αλλά και πάλι ήμουν σε θέση να παλέψω για κάποιες ψηλότερες θέσεις. Συνολικά, κατά τη διάρκεια του σαββατοκύριακου ο ρυθμός του αυτοκινήτου ήταν καλός. Φυσικά, περίμενα να είμαι στο Q2, προκειμένου να κερδίσω μια καλύτερη θέση στην εκκίνηση. Στην περίπτωση αυτή, ο αγώνας θα ήταν διαφορετικός. Μου άρεσε πολύ η πίστα, είναι μάλλον ασυνήθιστη, υπάρχουν διαφορετικοί τύποι στροφών εδώ όπως τυφλές καμπές και άλλες με υψόμετρο. Είναι πολύ διασκεδαστική για αγώνες."
* Στο Q1 ο M.Kozlovskiy πέτυχε τη 18η θέση, αλλά ο χρόνος του ακυρώθηκε λόγω της παραβίασης του καθεστώτος parc ferme.