Στις 7 Απριλίου πραγματοποιήθηκε στο Μαρόκο, ο δεύτερος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού WTCC στον οποίο η ομάδα LADA Sport Lukoil κέρδισε τους πρώτους της βαθμούς στο πρωτάθλημα των οδηγών και αύξησε τη βαθμολογία της στην κατάταξη των κατασκευαστών. Στον πρώτο αγώνα, ο James Thompson τερμάτισε στην πρώτη δεκάδα - μια εξαιρετική ευκαιρία για μια συνέντευξη. Επιπλέον, σε λιγότερο από δύο εβδομάδες, στις 26 Απριλίου ο Βρετανός οδηγός της LADA θα γιορτάσει τα γενέθλιά του. Στη συζήτηση μας, ο James αναγνώριζει ότι έξω από την πίστα δεν του αρέσει να οδηγεί γρήγορα, εξηγεί γιατί δεν συνηθίζει να βλέπει αγώνες στην τηλεόραση και μιλά για τις ιδιαιτερότητες του επαγγελματικού μηχανοκίνητου αθλητισμού.
James, ο Μαροκινός αγώνας ήταν νέος για σένα. Ποιες άλλες πίστες στο πρόγραμμα του WTCC σου είναι επίσης άγνωστες;
Ναι, υπάρχουν πολλά σιρκουί που δεν γνωρίζω. Ο λόγος είναι ότι η τελευταία φορά που αγωνίστηκα ολόκληρη τη σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ήταν το 2008. Στη συνέχεια συμμετείχα σε κάποιους αγώνες το 2009 με τη LADA, και σε κάποιους δοκιμαστικούς αγώνες το περασμένο έτος. Όμως, το καλεντάρι αλλάζει κάθε χρόνο. Τα σιρκουί που θα είναι νέα για μένα, είναι το Σλοβακία Ring, το Moscow Raceway (στην πραγματικότητα, θα είναι νέο σχεδόν για όλους, εκτός από τον team mate μου Mikhail Kozlovskiy), η Suzuka στην Ιαπωνία, η πίστα στη Σαγκάη και στη Sonoma στις ΗΠΑ. Έχω δει το αυτοκινητοδρόμιο της Μόσχας μόνο στο Διαδίκτυο και ανυπομονώ να βρεθώ εκεί. Από όσο γνωρίζω είναι μια πίστα πολύ υψηλού επιπέδου. Είναι καλό για την ομάδα να έχει έναν αγώνα στην πατρίδα της. Δυστυχώς, δεν υπάρχει αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος πια στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ο εντός έδρας αγώνας είναι κάτι το ιδιαίτερο.
Ποια πίστα είναι η αγαπημένη σου;
Η Monza και το Μακάο είναι πολύ ειδικές πίστες. Προτιμώ σιρκουί όπως η Monza, η οποία είναι ιστορική και αληθινά νοσταλγική. Είναι για πολλά χρόνια έδρα Grand-Prix της Formula 1. Είναι τόσο ωραίο να αγωνίζεσαι σε αυτά τα μέρη. Τα τελευταία 10-15 χρόνια πολλές νέες σύγχρονες πίστες χτίστηκαν, για παράδειγμα, στο Άμπου Ντάμπι ή στη Μαλαισία. Είναι η ποιότητα των καιρών. Όλα εξελίσσονται - η ασφάλεια, οι χώροι διαφυγής και ο τρόπος που έχει σχεδιαστεί η διαδρομή. Οι πίστες αλλάζουν χαρακτήρα. Αλλά οι παραδοσιακές ευρωπαϊκές πίστες κρατούν ακόμη τις μνήμες του παρελθόντος, από τις μεγάλες νίκες. Μου αρέσει, επίσης, το Μακάο, αλλά είναι αρκετά δύσκολο σιρκουί, χρειάζεσαι τουλάχιστον τρία χρόνια για να το συνηθίσεις. Είναι μία από τις γρηγορότερες πίστες του κόσμου (όπως και η Monza). Η τελική ταχύτητα στην Monza και το Μακάο είναι παρόμοια - 260 χλμ/ώρα. Το Μακάο είναι σιρκουί δρόμου, δεν υπάρχουν διάδρομοι διαφυγής, υπάρχουν πολλές τυφλές γωνίες. Θέλει πολύ χρόνο να μάθεις την πίστα. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να υπολογίζεις σε καλά αποτελέσματα κατά τα δύο πρώτα χρόνια, αλλά για να είσαι πιο άνετα, να ρυθμίσεις το αυτοκίνητο, για να καταλάβεις τι χρειάζεσαι από το αγωνιστικό αυτοκίνητο, χρειάζεσαι τρία χρόνια.
Σου αρέσουν τα σιρκουί δρόμου;
Τα σιρκουί δρόμου είναι ωραία για τους θεατές, για το θέαμα. Για τους οδηγούς είναι δύσκολα αλλά ενδιαφέροντα. Η αγωνιστική γραμμή αλλάζει, βρωμίζει εξαιτίας της καθημερινής κίνησης. Αλλά είναι μια φανταστική πρόκληση. Μου άρεσε ο αγώνας στο σιρκουί πόλης στο Tolyatti. Ήταν πολύ όμορφα, πολλή υποστήριξη, πολλοί θεατές. Ιδιαίτερα ήταν η πατρίδα της LADA.
Σε σύγκριση με το LADA Priora που οδήγησες το 2009 τι μπορείς να πείς για το LADA Granta από πλευράς αεροδυναμικής, οδικής συμπεριφοράς και άλλων χαρακτηριστικών;
Τα πάντα είναι ένα μεγάλο βήμα εμπρός σε σχέση με το Priora - ολόκληρο το αυτοκίνητο, η αεροδυναμική, το πλαίσιο, η ανάρτηση. Η αρχική πλατφόρμα μας είναι πολύ καλύτερη από αυτή που είχαμε τότε.
Κατά τη γνώμη σας, ποιές είναι οι νέες τάσεις στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό;
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός γίνεται ένα σημαντικό εργαλείο μάρκετινγκ για όλους τους κατασκευαστές. Όλοι οι κατασκευαστές με τους οποίους δούλεψα αυτά τα χρόνια, είπαν ότι κέρδισαν από το WTCC, από τη δυνατότητα να προβάλουν το touring αυτοκίνητο, ως ένα αυτοκίνητο παραγωγής. Δίνει μια κάποια σπορ συγγένεια. Αν το κάνεις σε παγκόσμιο επίπεδο, δεν υπάρχει καλύτερο τρόπος από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Αν κερδίσεις τον αγώνα, είναι φανταστικό. Το να είσαι σταθερά στις πρώτες θέσεις είναι καλό για τον κατασκευαστή.
Ο κατασκευαστής επενδύει χρήματα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Πότε είναι δυνατόν να έχει αποτελέσματα; Μερικοί άνθρωποι περιμένουν τέλεια αποτελέσματα σε ένα χρόνο.
Κοιτάξτε την ομάδα της Chevrolet, δεν κέρδισαν παρά στο τέταρτο έτος της συμμετοχής τους. Αυτό δεν θα συμβεί εν μία νυκτί. Δεν μπορείς απλά να φτιάξεις το αυτοκίνητο, να δηλώσεις συμμετοχή και να κερδίσεις το πρωτάθλημα. Απαιτεί σκληρή δουλειά, βήμα -βήμα για τη βελτίωση του αυτοκινήτου. Είναι ένα πρόγραμμα εξέλιξης. Θα χρειαστεί τουλάχιστον τρία χρόνια για να εξελιχθεί. Είναι σαν ένα μικρό σπόρο. Το φυτό δεν γίνεται ένα όμορφο δέντρο αμέσως. Θέλει χρόνο. Είναι το ίδιο με το αυτοκίνητο. Δεν ξέρω κανέναν που να έρχεται στο πρωτάθλημα και να κυριαρχεί αμέσως. Είναι επαγγελματικός αθλητισμός. Πρώτα θα κερδίσεις μια θέση στο podium, στη συνέχεια άλλη μία και μετά θα αρχίσεις σταθερά να κερδίζεις βάθρα. Συνέπεια - αυτός είναι ένας από τους κύριους παράγοντες. Οφείλεις να είσαι υπομονετικός.
Όταν εμφανίστηκες στο τιμόνι του LADA πέρυσι, ποια ήταν η αντίδραση των άλλων συμμετεχόντων στο WTCC;
Ήταν ευχαριστημένοι με την επιστροφή μας. Είναι πάντα καλό για το πρωτάθλημα να έχει μια εργοστασιακή ομάδα. Επιπλέον, ήρθαμε με ένα νέο και ανταγωνιστικό αυτοκίνητο, και αυτό είναι μια πρόκληση για τους άλλους συμμετέχοντες. Στους δύο αγώνες του 2012 ήμασταν στη μέση του grid. Στις δοκιμές ήμασταν στην πρώτη δεκάδα. Δείξαμε κάποιες από τις επιδόσεις του αυτοκινήτου. Όμως, το αυτοκίνητο είναι πολύ καλύτερο τώρα, και τα αποτελέσματα του δεύτερου γύρου στο Μαρακές το επιβεβαιώνουν. Συνεχίζουμε να βελτιωνόμαστε. 12 γύροι, 24 αγώνες ... Πολλές ευκαιρίες για να έχουμε καλά αποτελέσματα!
Οδηγείς touring αυτοκίνητα πολλά χρόνια. Ποια άλλα είδη μηχανοκίνητου αθλητισμού θα ήθελες να δοκιμάσεις; Συμμετέχεις σε άλλους αγώνες στο Ηνωμένο Βασίλειο;
Έκανα rally για τρία χρόνια. Αλλά ειλικρινά, είμαι πολύ χαρούμενος με αυτό που κάνω. Οδηγώ touring αυτοκίνητα για σχεδόν 19 χρόνια. Αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα! Είμαι 38 και συνεχίζω να απολαμβάνω τη διαδικασία. Αν δεν απολαμβάνεις την πρόκληση, δεν υπάρχει λόγος να αγωνίζεσαι. Είναι πάθος, όχι δουλειά. Όσον αφορά σε άλλους αγώνες, όχι, έχω αποκλειστικό συμβόλαιο με την LADA.
Παρακολουθείς αγώνες στην τηλεόραση;
Όχι, Formula 1 μερικές φορές, αλλά όχι πολύ. Είσαι πολύ αποκομμένος από το γεγονός. Προτιμώ να συμμετέχω. Το να είσαι στο τιμόνι είναι προτιμότερο από το να είσαι θεατής.
Τι νομίζεις ότι συμβάλλει περισσότερο στη νίκη στους αγώνες - το ίδιο το αυτοκίνητο, η τύχη ή το κίνητρο του οδηγού;
Και τα τρία. Δεν μπορείς να πείς ότι η νίκη είναι το αποτέλεσμα της ταχύτητας του αυτοκινήτου ή του ταλέντου του οδηγού και μόνο. Θα πρέπει να συνεργαστείς με την ομάδα. Εάν το αυτοκίνητο δεν είναι έτοιμο στο εκατό τοις εκατό, είναι αδύνατο να επιτευχθούν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Το έργο όλης της ομάδας είναι σημαντικό. Η επικοινωνία μεταξύ όλων των μελών της ομάδας είναι επίσης ένας σημαντικός παράγοντας.
Τι σε παρακινεί πριν από τον αγώνα; Έχεις κάποιες τελετουργίες;
Προσπαθώ να μην είμαι προληπτικός, αλλιώς είναι σαν ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή, και στους αγώνες δεν πρέπει να είσαι νευρικός, αλλά απλά να διατηρείς την ψυχραιμία σου. Απλά κάνω το καλύτερό μου.
Αισθάνεσαι άνετα σε βρόχινους αγώνες, οδηγώντας σε βρεγμένο οδόστρωμα;
Δεν έχω πρόβλημα, αλλά προτιμώ να οδηγώ σε στεγνό. Η βροχή έχει διαφορετικές παραμέτρους, χάνεις την ορατότητα. Μερικές φορές σου δίνει την ευκαιρία να έχεις καλά αποτελέσματα. Ίσως όταν δεν είσαι ο καλύτερος στο στεγνό, το βρεγμένο σου δίνει την ευκαιρία να είσαι πιο ανταγωνιστικός. Για καθαρούς αγώνες προτιμώ το στεγνό.
Ποια αυτοκίνητα σου αρέσουν, εκτός από τα σπορ αυτοκίνητα;
Οδηγώ τετρακίνητα αυτοκίνητα. Έχω ένα Range Rover. Στην πραγματικότητα σε συνήθεις συνθήκες οδηγώ σαν μια γηραιά κυρία (γέλια) - Είμαι πολύ προσεκτικός στους δρόμους της πόλης.
Τι άλλα χόμπι έχεις;
Λατρεύω το γκολφ, το τένις, το σκι ... τίποτα πάρα πολύ συναρπαστικό (γέλια).
Καλή τύχη στη Σλοβακία!
Ευχαριστώ!
James Thompson: "Στον επαγγελματικό μηχανοκίνητο αθλητισμό η επιτυχία έρχεται σταδιακά" |
James, ο Μαροκινός αγώνας ήταν νέος για σένα. Ποιες άλλες πίστες στο πρόγραμμα του WTCC σου είναι επίσης άγνωστες;
Ναι, υπάρχουν πολλά σιρκουί που δεν γνωρίζω. Ο λόγος είναι ότι η τελευταία φορά που αγωνίστηκα ολόκληρη τη σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ήταν το 2008. Στη συνέχεια συμμετείχα σε κάποιους αγώνες το 2009 με τη LADA, και σε κάποιους δοκιμαστικούς αγώνες το περασμένο έτος. Όμως, το καλεντάρι αλλάζει κάθε χρόνο. Τα σιρκουί που θα είναι νέα για μένα, είναι το Σλοβακία Ring, το Moscow Raceway (στην πραγματικότητα, θα είναι νέο σχεδόν για όλους, εκτός από τον team mate μου Mikhail Kozlovskiy), η Suzuka στην Ιαπωνία, η πίστα στη Σαγκάη και στη Sonoma στις ΗΠΑ. Έχω δει το αυτοκινητοδρόμιο της Μόσχας μόνο στο Διαδίκτυο και ανυπομονώ να βρεθώ εκεί. Από όσο γνωρίζω είναι μια πίστα πολύ υψηλού επιπέδου. Είναι καλό για την ομάδα να έχει έναν αγώνα στην πατρίδα της. Δυστυχώς, δεν υπάρχει αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος πια στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ο εντός έδρας αγώνας είναι κάτι το ιδιαίτερο.
Ποια πίστα είναι η αγαπημένη σου;
Η Monza και το Μακάο είναι πολύ ειδικές πίστες. Προτιμώ σιρκουί όπως η Monza, η οποία είναι ιστορική και αληθινά νοσταλγική. Είναι για πολλά χρόνια έδρα Grand-Prix της Formula 1. Είναι τόσο ωραίο να αγωνίζεσαι σε αυτά τα μέρη. Τα τελευταία 10-15 χρόνια πολλές νέες σύγχρονες πίστες χτίστηκαν, για παράδειγμα, στο Άμπου Ντάμπι ή στη Μαλαισία. Είναι η ποιότητα των καιρών. Όλα εξελίσσονται - η ασφάλεια, οι χώροι διαφυγής και ο τρόπος που έχει σχεδιαστεί η διαδρομή. Οι πίστες αλλάζουν χαρακτήρα. Αλλά οι παραδοσιακές ευρωπαϊκές πίστες κρατούν ακόμη τις μνήμες του παρελθόντος, από τις μεγάλες νίκες. Μου αρέσει, επίσης, το Μακάο, αλλά είναι αρκετά δύσκολο σιρκουί, χρειάζεσαι τουλάχιστον τρία χρόνια για να το συνηθίσεις. Είναι μία από τις γρηγορότερες πίστες του κόσμου (όπως και η Monza). Η τελική ταχύτητα στην Monza και το Μακάο είναι παρόμοια - 260 χλμ/ώρα. Το Μακάο είναι σιρκουί δρόμου, δεν υπάρχουν διάδρομοι διαφυγής, υπάρχουν πολλές τυφλές γωνίες. Θέλει πολύ χρόνο να μάθεις την πίστα. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να υπολογίζεις σε καλά αποτελέσματα κατά τα δύο πρώτα χρόνια, αλλά για να είσαι πιο άνετα, να ρυθμίσεις το αυτοκίνητο, για να καταλάβεις τι χρειάζεσαι από το αγωνιστικό αυτοκίνητο, χρειάζεσαι τρία χρόνια.
Σου αρέσουν τα σιρκουί δρόμου;
Τα σιρκουί δρόμου είναι ωραία για τους θεατές, για το θέαμα. Για τους οδηγούς είναι δύσκολα αλλά ενδιαφέροντα. Η αγωνιστική γραμμή αλλάζει, βρωμίζει εξαιτίας της καθημερινής κίνησης. Αλλά είναι μια φανταστική πρόκληση. Μου άρεσε ο αγώνας στο σιρκουί πόλης στο Tolyatti. Ήταν πολύ όμορφα, πολλή υποστήριξη, πολλοί θεατές. Ιδιαίτερα ήταν η πατρίδα της LADA.
Σε σύγκριση με το LADA Priora που οδήγησες το 2009 τι μπορείς να πείς για το LADA Granta από πλευράς αεροδυναμικής, οδικής συμπεριφοράς και άλλων χαρακτηριστικών;
Τα πάντα είναι ένα μεγάλο βήμα εμπρός σε σχέση με το Priora - ολόκληρο το αυτοκίνητο, η αεροδυναμική, το πλαίσιο, η ανάρτηση. Η αρχική πλατφόρμα μας είναι πολύ καλύτερη από αυτή που είχαμε τότε.
Κατά τη γνώμη σας, ποιές είναι οι νέες τάσεις στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό;
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός γίνεται ένα σημαντικό εργαλείο μάρκετινγκ για όλους τους κατασκευαστές. Όλοι οι κατασκευαστές με τους οποίους δούλεψα αυτά τα χρόνια, είπαν ότι κέρδισαν από το WTCC, από τη δυνατότητα να προβάλουν το touring αυτοκίνητο, ως ένα αυτοκίνητο παραγωγής. Δίνει μια κάποια σπορ συγγένεια. Αν το κάνεις σε παγκόσμιο επίπεδο, δεν υπάρχει καλύτερο τρόπος από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Αν κερδίσεις τον αγώνα, είναι φανταστικό. Το να είσαι σταθερά στις πρώτες θέσεις είναι καλό για τον κατασκευαστή.
Ο κατασκευαστής επενδύει χρήματα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Πότε είναι δυνατόν να έχει αποτελέσματα; Μερικοί άνθρωποι περιμένουν τέλεια αποτελέσματα σε ένα χρόνο.
Κοιτάξτε την ομάδα της Chevrolet, δεν κέρδισαν παρά στο τέταρτο έτος της συμμετοχής τους. Αυτό δεν θα συμβεί εν μία νυκτί. Δεν μπορείς απλά να φτιάξεις το αυτοκίνητο, να δηλώσεις συμμετοχή και να κερδίσεις το πρωτάθλημα. Απαιτεί σκληρή δουλειά, βήμα -βήμα για τη βελτίωση του αυτοκινήτου. Είναι ένα πρόγραμμα εξέλιξης. Θα χρειαστεί τουλάχιστον τρία χρόνια για να εξελιχθεί. Είναι σαν ένα μικρό σπόρο. Το φυτό δεν γίνεται ένα όμορφο δέντρο αμέσως. Θέλει χρόνο. Είναι το ίδιο με το αυτοκίνητο. Δεν ξέρω κανέναν που να έρχεται στο πρωτάθλημα και να κυριαρχεί αμέσως. Είναι επαγγελματικός αθλητισμός. Πρώτα θα κερδίσεις μια θέση στο podium, στη συνέχεια άλλη μία και μετά θα αρχίσεις σταθερά να κερδίζεις βάθρα. Συνέπεια - αυτός είναι ένας από τους κύριους παράγοντες. Οφείλεις να είσαι υπομονετικός.
"Οι παραδοσιακές ευρωπαϊκές πίστες κρατούν ακόμη τις μνήμες του παρελθόντος, από τις μεγάλες νίκες", Monza 2013 |
Όταν εμφανίστηκες στο τιμόνι του LADA πέρυσι, ποια ήταν η αντίδραση των άλλων συμμετεχόντων στο WTCC;
Ήταν ευχαριστημένοι με την επιστροφή μας. Είναι πάντα καλό για το πρωτάθλημα να έχει μια εργοστασιακή ομάδα. Επιπλέον, ήρθαμε με ένα νέο και ανταγωνιστικό αυτοκίνητο, και αυτό είναι μια πρόκληση για τους άλλους συμμετέχοντες. Στους δύο αγώνες του 2012 ήμασταν στη μέση του grid. Στις δοκιμές ήμασταν στην πρώτη δεκάδα. Δείξαμε κάποιες από τις επιδόσεις του αυτοκινήτου. Όμως, το αυτοκίνητο είναι πολύ καλύτερο τώρα, και τα αποτελέσματα του δεύτερου γύρου στο Μαρακές το επιβεβαιώνουν. Συνεχίζουμε να βελτιωνόμαστε. 12 γύροι, 24 αγώνες ... Πολλές ευκαιρίες για να έχουμε καλά αποτελέσματα!
Οδηγείς touring αυτοκίνητα πολλά χρόνια. Ποια άλλα είδη μηχανοκίνητου αθλητισμού θα ήθελες να δοκιμάσεις; Συμμετέχεις σε άλλους αγώνες στο Ηνωμένο Βασίλειο;
Έκανα rally για τρία χρόνια. Αλλά ειλικρινά, είμαι πολύ χαρούμενος με αυτό που κάνω. Οδηγώ touring αυτοκίνητα για σχεδόν 19 χρόνια. Αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα! Είμαι 38 και συνεχίζω να απολαμβάνω τη διαδικασία. Αν δεν απολαμβάνεις την πρόκληση, δεν υπάρχει λόγος να αγωνίζεσαι. Είναι πάθος, όχι δουλειά. Όσον αφορά σε άλλους αγώνες, όχι, έχω αποκλειστικό συμβόλαιο με την LADA.
Παρακολουθείς αγώνες στην τηλεόραση;
Όχι, Formula 1 μερικές φορές, αλλά όχι πολύ. Είσαι πολύ αποκομμένος από το γεγονός. Προτιμώ να συμμετέχω. Το να είσαι στο τιμόνι είναι προτιμότερο από το να είσαι θεατής.
Τι νομίζεις ότι συμβάλλει περισσότερο στη νίκη στους αγώνες - το ίδιο το αυτοκίνητο, η τύχη ή το κίνητρο του οδηγού;
Και τα τρία. Δεν μπορείς να πείς ότι η νίκη είναι το αποτέλεσμα της ταχύτητας του αυτοκινήτου ή του ταλέντου του οδηγού και μόνο. Θα πρέπει να συνεργαστείς με την ομάδα. Εάν το αυτοκίνητο δεν είναι έτοιμο στο εκατό τοις εκατό, είναι αδύνατο να επιτευχθούν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Το έργο όλης της ομάδας είναι σημαντικό. Η επικοινωνία μεταξύ όλων των μελών της ομάδας είναι επίσης ένας σημαντικός παράγοντας.
Τι σε παρακινεί πριν από τον αγώνα; Έχεις κάποιες τελετουργίες;
Προσπαθώ να μην είμαι προληπτικός, αλλιώς είναι σαν ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή, και στους αγώνες δεν πρέπει να είσαι νευρικός, αλλά απλά να διατηρείς την ψυχραιμία σου. Απλά κάνω το καλύτερό μου.
Αισθάνεσαι άνετα σε βρόχινους αγώνες, οδηγώντας σε βρεγμένο οδόστρωμα;
Δεν έχω πρόβλημα, αλλά προτιμώ να οδηγώ σε στεγνό. Η βροχή έχει διαφορετικές παραμέτρους, χάνεις την ορατότητα. Μερικές φορές σου δίνει την ευκαιρία να έχεις καλά αποτελέσματα. Ίσως όταν δεν είσαι ο καλύτερος στο στεγνό, το βρεγμένο σου δίνει την ευκαιρία να είσαι πιο ανταγωνιστικός. Για καθαρούς αγώνες προτιμώ το στεγνό.
Ποια αυτοκίνητα σου αρέσουν, εκτός από τα σπορ αυτοκίνητα;
Οδηγώ τετρακίνητα αυτοκίνητα. Έχω ένα Range Rover. Στην πραγματικότητα σε συνήθεις συνθήκες οδηγώ σαν μια γηραιά κυρία (γέλια) - Είμαι πολύ προσεκτικός στους δρόμους της πόλης.
Τι άλλα χόμπι έχεις;
Λατρεύω το γκολφ, το τένις, το σκι ... τίποτα πάρα πολύ συναρπαστικό (γέλια).
Καλή τύχη στη Σλοβακία!
Ευχαριστώ!